Oferta financiară

1. Costuri de implementare: se plătesc o singură dată și înseamnă instalarea aplicației, crearea profilului de administrare, interfața personalizată și a palierelor de acces: 8.760 de lei;


2. Costuri de operaționalizare:

  1. Se plătesc o singură dată: 6,9 lei fără TVA/beneficiar final intrat în sistem (tariful este negociabil în funcție de condițiile specifice ale fiecărei localități). Aceste costuri includ colectarea datelor, asigurarea acordului userilor pentru utilizarea datelor cu caracter personal, introducerea datelor, formarea grupurilor conform cerințelor clientului, actualizarea permanentă a datelor;
    Funcționarea corectă a platformei constă în colectarea și introducerea CORECTĂ a datelor (CNP, număr telefon mobil, adresă de poșta electronică).

  2. Vă consiliem gratuit pentru înscrierea voluntară a beneficiarilor finali (cetățenilor), direct în aplicație sau pentru colectarea și introducerea datelor prin mijloacele proprii ale primăriei.

3. Costuri pentru achiziția preplătită a pachetelor de sms-uri necesare utilizării sistemului – se plătesc doar atunci când este necesar (0,2 lei.sms):

  • 10.000 de sms-uri – 1.650 lei;
  • 20.000 de sms-uri – 3.300 lei;
  • 30.000 de sms-uri – 4.950 lei.

4. Costuri de utilizare, mentenanță, monitorizare preventivă – se plătesc
lunar, în sistem de abonament:

  • 490 lei (între 0 si 2.500 beneficiari finali);
  • 590 lei (între 2.501 si 3.500 beneficiari finali);
  • 690 lei (între 3.501 si 4.500 beneficiari finali);
  • 790 lei (între 4.501 si 5.500 beneficiari finali);
  • 890 lei (între 5.501 si 7.500 beneficiari finali);
  • Negociabil – la peste 7501 beneficiari finali.

OFERTĂ SPECIALĂ:

Pentru toate abonamentele încheiate până la 30 aprilie, cu plata abonamentului într-o singură tranșă/an,

REDUCERE DE 20%!

NOTE:

  • Abonamentul lunar inițial este de 490 lei, acesta urmând să crească pe măsură ce crește numărul de beneficiari finali incluși în sistem, conform palierelor de la pct. 3.
  • Toate prețurile sunt exprimate în sume fără TVA;
    Serviciul de informare publică prin SMS/E-MAIL Calea către mintea și inima cetățeanului!
  • Un SMS este definit ca fiind un mesaj de tip text cu maxim 160 de caractere, inclusiv pauzele dintre caractere; astfel, un mesaj poate fi format din mai multe SMS-uri, contorizate ca atare (telefoanele actuale integrează sms-urile și trimit/primesc un singur mesaj).
  • Beneficiar/client final, înseamnă persoana înregistrată în baza de date de către terți operatori de introducere date prin acordul său expres sau prin propria acțiune în câmpul dedicat înregistrării disponibil la www.sip-sms.ro, cu nume, adresă, CNP, număr de telefon mobil și/sau e-mail, care primește informările achizitorului prin utilizarea aplicației;
  • Pachet de SMS-uri – număr predefinit de SMS-uri, cumpărate de către achizitor prin intermediul prestatorului, în scopul utilizării acestora prin intermediul sistemului;
  • Număr scurt – numărul de telefon 1721, al cărui drept de folosință aparține prestatorului și prin intermediul căruia se transmit legal pachete mari de mesaje;
  • Adresă de expediție E-Mail – office@sip-sms.ro; eticheta adresei este „Nume Achiztor/Autoritate contractantă (office@sip-sms.ro)”, de exemplu: Comuna Blejoi (office@sip-sms.ro);
  • Timpul de utilizare garantat al aplicației, adică funcționarea garantată a aplicației într-un interval de timp dat, în condițiile funcționării normale a serviciului de internet al achizitorului, este de 99,9% din 24 de ore, cu excepția perioadelor de mentenanță anunțate cu cel puțin 24 de ore înainte de către prestator;
  • Grupuri de beneficiari/clienți finali – diverse aranjări a beneficiarilor/clienților finali din baza de date, funcție de gen, vârstă, patronim, ocupație etc.;
  • GDPR – Regulamentul European cu privire la Protecția Datelor cu Caracter Personal (General Data Protection Regulament), numărul 2016/679/UE;
  • Acces securizat – procedura de intrare, utilizare și ieșire a utilizatorului din aplicație, folosind „user” și „parolă” pentru logare și „to factor authentication” pentru validarea expedițiilor SMS și/sau E-mail;
  • Monitorizare preventivă – serviciul pus la dispoziție de către prestator care are drept scop prevenirea transmiterii unor mesaje indecente, imorale, ilegale de către utilizator (de exemplu, mesaje de campanie electorală în intervalul interzis de lege);